»Od kulturne dediščine do trajnostnega razvoja« je serija strokovnih predavanj s katerimi želimo v okviru Hiše Podlog / Kulturne rezidence Podlog pod Bohorjem aktivno prispevati k prenosu znanja in kompetenc mednarodnih praks tudi v slovensko in predvsem širšo okolje Kozjanskega.
Osrednja tema drugega predavanja, ki je potekalo v torek, 23. novembra 2021 ob 17.30 uri je bila »kulturna dediščina kot strateška priložnost za razvoj destinacij in občinstva«, z gostjo Cristino da Milano.
Več o predavateljici Cristini da Milano
Cristina da Milano je predsednica organizacije ECCOM (Evropski center za kulturne organizacije in menedžment, Italija), v sklopu katere sodeluje tako pri nacionalnih kot tudi mednarodnih projektih, katerih tema je integracija in vpliv kulture na družbo. Cristina da Milano je ena izmed vidnejših evropskih raziskovalk in ekspertov, ki sodelujejo v evropskih projektih »Kreativne Evrope«. Njen raziskovalni fokus je tematika družbene participacije v kulturi, razvoja občinstva in kulturnega vpliva družbene tranzicije. Da Milano je prav tako podpredsednica vodilne krovne kulturne organizacije v Evropi ‘Culture Action Europe‘ ter članica upravnega odbora Teatra v Rimu in komisije nacionalne zveze muzejev italijanskega ministrstva za kulturo.
V sklopu štirih strokovnih predavanj pod tematskih imenom »Od kulturne dediščine do trajnostnega razvoja« smo prestavili vodilne evropske raziskovalce in eksperte, ki s svojim delovanjem širijo obstoječe okvirje znanj in praks v okvirju kulturne dediščine, turizma, inovacij in trajnostnega razvoja. V Hiši Podlog želimo z aktivnostmi našega posvetovalnega odbora pridonesti k prenosu novih znanj in kompetenc tudi v lokalni skupnosti in širši Kozjanski regiji, ki bodo pripomogla k nadaljnem ustvarjanju destinacije in trajnostnemu razvoju. Moderator dogodkov bo iniciator projekta in direktor Hiše Podlog / Kulturna rezidenca Podlog pod Bohorjem, Matic Gajšek.
Organizator dogodka je Hiša Podlog / Kulturna rezidenca Podlog pod Bohorjem, serija predavanj pa je mogoča s finančno pomočjo občine Šentjur.